Cristin-resultat-ID: 1818512
Sist endret: 17. mars 2021, 01:07
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

En gryende læreridentitet

Bidragsytere:
  • Anne Carine Bonnevie Lund og
  • Anna Järnerot

Bok

Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling
ISBN:
  • 978-82-02-65237-1

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 45 - 63
ISBN:
  • 978-82-02-65237-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

En gryende læreridentitet

Bidragsytere

Anne Carine Bonnevie Lund

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Anna Jenny Margaret Järnerot

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Järnerot
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling.

Løhre, Audhild; Lund, Anne Carine Bonnevie. 2020, Cappelen Damm Akademisk. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1