Cristin-resultat-ID: 1821828
Sist endret: 5. august 2020, 13:37
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Intercepting and fluid identities: From reflective teacher educators to reflective teachers

Bidragsytere:
  • Georgios Neokleous og
  • Anna Krulatz

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 19
ISBN:
  • 9780429342875

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Intercepting and fluid identities: From reflective teacher educators to reflective teachers

Bidragsytere

Georgios Neokleous

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Anna M Krulatz

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Krulatz
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Language teacher identity in TESOL : Teacher education and practice as identity work.

Yazan, Bedrettin; Lindahl, Kristen. 2020, Routledge. UoA, UoTaSAVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1