Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1821828
Sist endret:
5. august 2020, 13:37
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
Intercepting and fluid identities: From reflective teacher educators to reflective teachers
Georgios Neokleous
og
Anna Krulatz
Bok
Bok
Language teacher identity in TESOL : Teacher education and practice as identity work
ISBN:
9780429342875
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 19
ISBN:
9780429342875
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9780429342875
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Intercepting and fluid identities: From reflective teacher educators to reflective teachers
Bidragsytere
Bidragsytere
Georgios Neokleous
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Anna M Krulatz
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Krulatz
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Language teacher identity in TESOL : Teacher education and practice as identity work.
Yazan, Bedrettin; Lindahl, Kristen. 2020, Routledge. UoA, UoTaSA
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1