Cristin-resultat-ID: 1821819
Sist endret: 8. februar 2021, 13:34
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020

Language teacher identity in TESOL : Teacher education and practice as identity work

Bidragsytere:
  • Bedrettin Yazan og
  • Kristen Lindahl

Utgiver/serie

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 304
ISBN: 9780429342875

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Language teacher identity in TESOL : Teacher education and practice as identity work

Bidragsytere

Bedrettin Yazan

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved University of Alabama

Kristen Lindahl

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved University of Texas at San Antonio
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Intercepting and fluid identities: From reflective teacher educators to reflective teachers .

Neokleous, Georgios; Krulatz, Anna. 2020, Routledge. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The autoethnography of an re-emerging researcher identity and its impact on EAP teaching.

Mumford, Simon; Dikilitas, Kenan. 2020, Routledge. KU, UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 2 av 2