Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1821819
Sist endret:
8. februar 2021, 13:34
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020
Language teacher identity in TESOL : Teacher education and practice as identity work
Bedrettin Yazan
og
Kristen Lindahl
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 304
ISBN: 9780429342875
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9780429342875
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Language teacher identity in TESOL : Teacher education and practice as identity work
Bidragsytere
Bidragsytere
Bedrettin Yazan
Redaktør
ved University of Alabama
Kristen Lindahl
Redaktør
ved University of Texas at San Antonio
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Intercepting and fluid identities: From reflective teacher educators to reflective teachers .
Neokleous, Georgios; Krulatz, Anna. 2020, Routledge. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
The autoethnography of an re-emerging researcher identity and its impact on EAP teaching.
Mumford, Simon; Dikilitas, Kenan. 2020, Routledge. KU, UIS
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
2
av
2