Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1885848
Sist endret:
15. mars 2021, 19:06
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
The autoethnography of an re-emerging researcher identity and its impact on EAP teaching
Simon Mumford
og
Kenan Dikilitas
Bok
Bok
Language teacher identity in TESOL : Teacher education and practice as identity work
ISBN:
9780429342875
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 271 - 286
ISBN:
9780429342875
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9780429342875
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The autoethnography of an re-emerging researcher identity and its impact on EAP teaching
Bidragsytere
Bidragsytere
Simon Mumford
Forfatter
ved Korea University
Kenan Dikilitas
Forfatter
ved Divisjon for utdanning ved Universitetet i Stavanger
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Language teacher identity in TESOL : Teacher education and practice as identity work.
Yazan, Bedrettin; Lindahl, Kristen. 2020, Routledge. UoA, UoTaSA
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1