Cristin-resultat-ID: 1885848
Sist endret: 15. mars 2021, 19:06
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

The autoethnography of an re-emerging researcher identity and its impact on EAP teaching

Bidragsytere:
  • Simon Mumford og
  • Kenan Dikilitas

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 271 - 286
ISBN:
  • 9780429342875

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The autoethnography of an re-emerging researcher identity and its impact on EAP teaching

Bidragsytere

Simon Mumford

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Korea University

Kenan Dikilitas

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Divisjon for utdanning ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Language teacher identity in TESOL : Teacher education and practice as identity work.

Yazan, Bedrettin; Lindahl, Kristen. 2020, Routledge. UoA, UoTaSAVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1