Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1843007
Sist endret:
28. oktober 2020, 15:13
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
Care and Sensitivity in Resource-Based Interaction Traditions within Education and Upbringing - A Conceptual Discussion
Berit Helene Johnsen
Bok
Bok
International Classroom Studies of Inclusive Practices - Comparing Teaching-Learning Processes
ISBN:
978-82-02-47062-3
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 33 - 56
ISBN:
978-82-02-47062-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-02-47062-3
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Care and Sensitivity in Resource-Based Interaction Traditions within Education and Upbringing - A Conceptual Discussion
Bidragsytere
Bidragsytere
Berit Johnsen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Berit Helene Johnsen
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
International Classroom Studies of Inclusive Practices - Comparing Teaching-Learning Processes.
Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIO
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1