Cristin-resultat-ID: 1854620
Sist endret: 3. mars 2021, 15:47
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Innledning

Bidragsytere:
  • Tatjana Kielland Samoilow
  • Irmelin Kjelaas
  • Ingvild Hagen Kjørholt
  • Daniel Schofield og
  • Ann Sylvi Larsen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 13 - 23
ISBN:
  • 9788215036830

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Innledning

Bidragsytere

Tatjana Kielland Samoilow

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Irmelin Kjelaas

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ingvild Hagen Kjørholt

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk og litteratur ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Daniel Rocha Brask Schofield

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Daniel Schofield
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ann Sylvi Larsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 5 av 5

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Barn og katastrofer. Sosiokulturelle perspektiver på barns tekster og skriveprosesser.

Samoilow, Tatjana Kielland. 2020, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1