Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1866723
Sist endret:
1. desember 2021, 08:53
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2021
Ny pedagogisk praksis. Eksempler på praksisorientert forskning i Fagfornyelsen
Hein Berdinesen
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Dreyer Forlag A/S
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2021
Antall sider: 371
ISBN: 978-82-8265-555-2
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-8265-555-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Ny pedagogisk praksis. Eksempler på praksisorientert forskning i Fagfornyelsen
Bidragsytere
Bidragsytere
Hein Berdinesen
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Mangfold og inkludering
Hein Berdinesen + 12 deltakere
Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 resultat
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Innledning .
Berdinesen, Hein. 2021, Dreyer Forlag A/S. HVL
Innledning
Folkehelse og livsmestring: koronapandemien som veiviser for tverrfaglighet og mestringsperspektiv i skolen.
Saus, Merete; Wara, Tatiana. 2021, Dreyer Forlag A/S. UIT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Lærerstudenters arbeid med planlegging av utforskende undervisning i skolen. Erfaringer med bruk av 5E modellen i alle fag.
Bjelland, Camilla; Haugsgjerd, Annette Johannessen. 2021, Dreyer Forlag A/S. HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Å øve på observasjon som kjernepraksis i lærerutdanningen. Lærerstudenters erfaringer med observasjon som verktøy i første studieår.
Kulild, Marit; Bjelland, Camilla. 2021, Dreyer Forlag A/S. HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Stemme som unikt medium i pedagogisk handlingsrom. En fenomenologisk, performativt inspirert tilnærming til aksjonsforskning.
Wara, Tatiana; Rønnes, Kari Olene Oma. 2021, Dreyer Forlag A/S. UIT, HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
15
|
Neste
|
Siste »