Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1875077
Sist endret:
20. januar 2021, 09:03
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2021
Higher Education as Context for Music Pedagogy Research
Elin Angelo
Jens Knigge
Morten Sæther
og
Wenche Waagen
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
MusPed:Research
ISSN 2703-7843
e-ISSN 2703-7843
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2021
Hefte: 2
Antall sider: 393
ISBN: 9788202696979
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788202696979
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Higher Education as Context for Music Pedagogy Research
Bidragsytere
Bidragsytere
Elin Angelo
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Jens Knigge
Redaktør
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Morten Sæther
Redaktør
ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
Wenche Waagen
Redaktør
ved Institutt for musikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
4
av
4
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Higher Education as Context for Music Pedagogy Research.
Angelo, Elin; Knigge, Jens; Sæther, Morten; Waagen, Wenche. 2021, Cappelen Damm Akademisk. DMMH, NORD, NTNU
Faglig kapittel
The Discursive Terms of Music/Teacher Education at Four Higher Educational Institutions.
Angelo, Elin; Knigge, Jens; Sæther, Morten; Waagen, Wenche. 2021, Cappelen Damm Akademisk. DMMH, NORD, NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Can We Buy Virtue? Implications from State University Funding On Musical Instrument Performance Teacher Mandate.
Rolfhamre, Robin . 2021, Cappelen Damm Akademisk. UIA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Music Teachers’ and Administrators’ Perspectives on Entrepreneurship in Norwegian Higher Music Education: An Exploratory Pilot Study.
Toscher, Benjamin. 2021, Cappelen Damm Akademisk. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Bærekraft-lærekraft:Estetiske læringsprosesser gjennom tverrfaglig arbeid i grunnskolelærerutdanningen.
Heide, Anne-Lise. 2021, Cappelen Damm Akademisk. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
13
|
Neste
|
Siste »