Cristin-resultat-ID: 1875077
Sist endret: 20. januar 2021, 09:03
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2021

Higher Education as Context for Music Pedagogy Research

Bidragsytere:
  • Elin Angelo
  • Jens Knigge
  • Morten Sæther og
  • Wenche Waagen

Utgiver/serie

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Serie

MusPed:Research
ISSN 2703-7843
e-ISSN 2703-7843
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2021
Hefte: 2
Antall sider: 393
ISBN: 9788202696979
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Higher Education as Context for Music Pedagogy Research

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Elin Angelo

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Jens Knigge

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Morten Sæther

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Wenche Waagen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for musikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Higher Education as Context for Music Pedagogy Research.

Angelo, Elin; Knigge, Jens; Sæther, Morten; Waagen, Wenche. 2021, Cappelen Damm Akademisk. DMMH, NORD, NTNUFaglig kapittel

The Discursive Terms of Music/Teacher Education at Four Higher Educational Institutions.

Angelo, Elin; Knigge, Jens; Sæther, Morten; Waagen, Wenche. 2021, Cappelen Damm Akademisk. DMMH, NORD, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Can We Buy Virtue? Implications from State University Funding On Musical Instrument Performance Teacher Mandate.

Rolfhamre, Robin . 2021, Cappelen Damm Akademisk. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Music Teachers’ and Administrators’ Perspectives on Entrepreneurship in Norwegian Higher Music Education: An Exploratory Pilot Study.

Toscher, Benjamin. 2021, Cappelen Damm Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Bærekraft-lærekraft:Estetiske læringsprosesser gjennom tverrfaglig arbeid i grunnskolelærerutdanningen.

Heide, Anne-Lise. 2021, Cappelen Damm Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 13 | Neste | Siste »