Cristin-resultat-ID: 1875092
Sist endret: 11. mars 2022, 13:34
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

The Discursive Terms of Music/Teacher Education at Four Higher Educational Institutions

Bidragsytere:
  • Elin Angelo
  • Jens Knigge
  • Morten Sæther og
  • Wenche Waagen

Bok

Higher Education as Context for Music Pedagogy Research
ISBN:
  • 9788202696979

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Serie

MusPed:Research
ISSN 2703-7843
e-ISSN 2703-7843
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Hefte: 2
Sider: 351 - 385
ISBN:
  • 9788202696979
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Discursive Terms of Music/Teacher Education at Four Higher Educational Institutions

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Elin Angelo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Jens Knigge

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Morten Sæther

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Wenche Waagen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for musikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Higher Education as Context for Music Pedagogy Research.

Angelo, Elin; Knigge, Jens; Sæther, Morten; Waagen, Wenche. 2021, Cappelen Damm Akademisk. DMMH, NORD, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1