Cristin-resultat-ID: 1960568
Sist endret: 29. november 2021, 09:37
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Skolers læringspraksiser og nyutdannede lærere

Bidragsytere:
  • Yngve Antonsen
  • Rachel Elise Jakhelln og
  • Kristin Emilie W Bjørndal

Bok

Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer
ISBN:
  • 9788215043890

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 156 - 172
ISBN:
  • 9788215043890
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Skolers læringspraksiser og nyutdannede lærere

Bidragsytere

Yngve Antonsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Rachel Elise Jakhelln

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Kristin Emilie Willumsen Bjørndal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kristin Emilie W Bjørndal
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer.

Aspfors, Jessica ; Jakhelln, Rachel Elise; Sjølie, Ela. 2021, Universitetsforlaget. UIT, NORD, NTNU, ÅAVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1