Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1960568
Sist endret:
29. november 2021, 09:37
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Skolers læringspraksiser og nyutdannede lærere
Yngve Antonsen
Rachel Elise Jakhelln
og
Kristin Emilie W Bjørndal
Bok
Bok
Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer
ISBN:
9788215043890
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 156 - 172
ISBN:
9788215043890
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788215043890
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10037/31354
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Skolers læringspraksiser og nyutdannede lærere
Bidragsytere
Bidragsytere
Yngve Antonsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Rachel Elise Jakhelln
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Kristin Emilie Willumsen Bjørndal
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kristin Emilie W Bjørndal
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer.
Aspfors, Jessica ; Jakhelln, Rachel Elise; Sjølie, Ela. 2021, Universitetsforlaget. UIT, NORD, NTNU, ÅA
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1