Cristin-resultat-ID: 1964928
Sist endret: 22. februar 2022, 16:28
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

STUDENTS’ BEHAVIOUR IN GROUP DISCUSSIONS DURING ONLINE TEACHING

Bidragsytere:
  • Trine Højberg Andersen og
  • Ida Christine Molvig Jacobsen

Bok

Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference
ISBN:
  • 978-2-87352-023-6

Utgiver

Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI)
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 646 - 653
ISBN:
  • 978-2-87352-023-6
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

STUDENTS’ BEHAVIOUR IN GROUP DISCUSSIONS DURING ONLINE TEACHING

Bidragsytere

Trine Højberg Andersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ida Christine Molvig Jacobsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference.

Heiss, Hans-Ulrich; Järvinen, Hannu-Matti; Mayer, Annette; Schulz, Alexandra. 2021, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). TUB, TYVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1