Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1964928
Sist endret:
22. februar 2022, 16:28
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
STUDENTS’ BEHAVIOUR IN GROUP DISCUSSIONS DURING ONLINE TEACHING
Trine Højberg Andersen
og
Ida Christine Molvig Jacobsen
Bok
Bok
Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference
ISBN:
978-2-87352-023-6
Utgiver
Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 646 - 653
ISBN:
978-2-87352-023-6
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-2-87352-023-6
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2981799
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
STUDENTS’ BEHAVIOUR IN GROUP DISCUSSIONS DURING ONLINE TEACHING
Bidragsytere
Bidragsytere
Trine Højberg Andersen
Forfatter
ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ida Christine Molvig Jacobsen
Forfatter
ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference.
Heiss, Hans-Ulrich; Järvinen, Hannu-Matti; Mayer, Annette; Schulz, Alexandra. 2021, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). TUB, TY
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1