Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1964921
Sist endret:
22. februar 2022, 16:20
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2021
Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference
Hans-Ulrich Heiss
Hannu-Matti Järvinen
Annette Mayer
og
Alexandra Schulz
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2021
Antall sider: 1594
ISBN: 978-2-87352-023-6
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-2-87352-023-6
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference
Bidragsytere
Bidragsytere
Hans-Ulrich Heiss
Redaktør
ved Technische Universität Berlin
Hannu-Matti Järvinen
Redaktør
ved Tampereen yliopisto / Tammerfors universitet
Annette Mayer
Redaktør
ved Technische Universität Berlin
Alexandra Schulz
Redaktør
ved Technische Universität Berlin
1
-
4
av
4
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
STUDENTS’ BEHAVIOUR IN GROUP DISCUSSIONS DURING ONLINE TEACHING.
Andersen, Trine Højberg; Jacobsen, Ida Christine Molvig. 2021, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Activity-Based Course Design and the Role of Learning Assistants.
Bolstad, Torstein; Carvajal, Paulina; Hardeberg Zimmermann, Pauline; Lundheim, Lars Magne; Wallin, Patric. 2021, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Task design in Engineering mathematical courses: The case of problem posing and puzzle tasks.
Radmehr, Farzad; Nedaei, Mahboubeh; Rezvanifard, Faezeh. 2021, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). NTNU, UIA, FUoM, HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
3
av
3