Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1988005
Sist endret:
31. januar 2023, 14:04
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Task design in Engineering mathematical courses: The case of problem posing and puzzle tasks
Farzad Radmehr
Mahboubeh Nedaei
og
Faezeh Rezvanifard
Bok
Bok
Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference
ISBN:
978-2-87352-023-6
Utgiver
Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 1175 - 1183
ISBN:
978-2-87352-023-6
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-2-87352-023-6
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Task design in Engineering mathematical courses: The case of problem posing and puzzle tasks
Bidragsytere
Bidragsytere
Farzad Radmehr
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Forfatter
ved Ferdowsi University of Mashhad
Mahboubeh Nedaei
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Forfatter
ved Ferdowsi University of Mashhad
Faezeh Rezvanifard
Forfatter
ved Ferdowsi University of Mashhad
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
MERGA - Mathematics Education Research Group at Agder
Martin Carlsen + 47 deltakere
Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
906 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference.
Heiss, Hans-Ulrich; Järvinen, Hannu-Matti; Mayer, Annette; Schulz, Alexandra. 2021, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). TUB, TY
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1