Cristin-resultat-ID: 1988005
Sist endret: 31. januar 2023, 14:04
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Task design in Engineering mathematical courses: The case of problem posing and puzzle tasks

Bidragsytere:
  • Farzad Radmehr
  • Mahboubeh Nedaei og
  • Faezeh Rezvanifard

Bok

Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference
ISBN:
  • 978-2-87352-023-6

Utgiver

Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI)
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 1175 - 1183
ISBN:
  • 978-2-87352-023-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Task design in Engineering mathematical courses: The case of problem posing and puzzle tasks

Bidragsytere

Farzad Radmehr

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Ferdowsi University of Mashhad

Mahboubeh Nedaei

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Ferdowsi University of Mashhad

Faezeh Rezvanifard

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Ferdowsi University of Mashhad
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference.

Heiss, Hans-Ulrich; Järvinen, Hannu-Matti; Mayer, Annette; Schulz, Alexandra. 2021, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). TUB, TYVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1