Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1976059
Sist endret:
7. januar 2022, 08:48
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Activity-Based Course Design and the Role of Learning Assistants
Torstein Bolstad
Paulina Carvajal
Pauline Hardeberg Zimmermann
Lars Magne Lundheim
og
Patric Wallin
Bok
Bok
Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference
ISBN:
978-2-87352-023-6
Utgiver
Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 83 - 90
ISBN:
978-2-87352-023-6
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-2-87352-023-6
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2987958
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Activity-Based Course Design and the Role of Learning Assistants
Bidragsytere
Bidragsytere
Torstein Bolstad
Forfatter
ved Institutt for elektroniske systemer ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Paulina Carvajal
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Pauline Hardeberg Zimmermann
Forfatter
ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Lars Magne Lundheim
Forfatter
ved Institutt for elektroniske systemer ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Patric Wallin
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
5
av
5
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? SEFI 49th Annual Conference.
Heiss, Hans-Ulrich; Järvinen, Hannu-Matti; Mayer, Annette; Schulz, Alexandra. 2021, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). TUB, TY
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1