Cristin-resultat-ID: 1965637
Sist endret: 15. februar 2022, 10:39
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Dysleksivennlige skoler og tidlig innsats

Bidragsytere:
  • Anne Marit Valle og
  • May Line Rotvik Tverbakk

Bok

Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer
ISBN:
  • 9788215043890

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 58 - 69
ISBN:
  • 9788215043890

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Dysleksivennlige skoler og tidlig innsats

Bidragsytere

Anne Marit Valle

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

May Line Rotvik Tverbakk

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer.

Aspfors, Jessica ; Jakhelln, Rachel Elise; Sjølie, Ela. 2021, Universitetsforlaget. UIT, NORD, NTNU, ÅAVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1