Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1973497
Sist endret:
7. februar 2023, 10:40
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Developing an Assessment Framework for Multimodal Text Production in the EAL Classroom: The Case of Persuasive Posters
Sigrid Johanna Håheim Ørevik
Bok
Bok
Multimodality in English Language Learning
ISBN:
9781003155300
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 257 - 271
ISBN:
9781003155300
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781003155300
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Developing an Assessment Framework for Multimodal Text Production in the EAL Classroom: The Case of Persuasive Posters
Bidragsytere
Bidragsytere
Sigrid Johanna Håheim Ørevik
Forfatter
ved Institutt for fremmedspråk ved Universitetet i Bergen
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Multimodality in English Language Learning.
Diamantopoulou, Sophia; Ørevik, Sigrid Johanna Håheim. 2022, Routledge. UCL, UIB
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1