Cristin-resultat-ID: 1973092
Sist endret: 31. januar 2022, 13:14
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

Multimodality in English Language Learning

Bidragsytere:
  • Sophia Diamantopoulou og
  • Sigrid Johanna Håheim Ørevik

Utgiver/serie

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 302
ISBN: 9781003155300

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Multimodality in English Language Learning

Bidragsytere

Sophia Diamantopoulou

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved University College London

Sigrid Johanna Håheim Ørevik

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for fremmedspråk ved Universitetet i Bergen
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Graphic novels in the EAL classroom: a pedagogical approach based on multimodal and intercultural understandings.

Rimmereide, Hege Emma. 2022, Routledge. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Multimodality in English Language Learning: The Case of EAL.

Diamantopoulou, Sophia; Ørevik, Sigrid Johanna Håheim. 2022, Routledge. IOE, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Developing an Assessment Framework for Multimodal Text Production in the EAL Classroom: The Case of Persuasive Posters.

Ørevik, Sigrid Johanna Håheim. 2022, Routledge. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Theoretical perspectives on choice in multimodal text production and consequences for EAL task design.

Skulstad, Aud Solbjørg. 2022, Routledge. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Introducing critical literacy and multimodal perspectives into film pedagogies for the EAL classroom.

Bakken, Anja Synnøve. 2022, Routledge. NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »