Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1973092
Sist endret:
31. januar 2022, 13:14
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022
Multimodality in English Language Learning
Sophia Diamantopoulou
og
Sigrid Johanna Håheim Ørevik
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 302
ISBN: 9781003155300
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781003155300
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Multimodality in English Language Learning
Bidragsytere
Bidragsytere
Sophia Diamantopoulou
Redaktør
ved University College London
Sigrid Johanna Håheim Ørevik
Redaktør
ved Institutt for fremmedspråk ved Universitetet i Bergen
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Graphic novels in the EAL classroom: a pedagogical approach based on multimodal and intercultural understandings.
Rimmereide, Hege Emma. 2022, Routledge. HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Multimodality in English Language Learning: The Case of EAL.
Diamantopoulou, Sophia; Ørevik, Sigrid Johanna Håheim. 2022, Routledge. IOE, UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Developing an Assessment Framework for Multimodal Text Production in the EAL Classroom: The Case of Persuasive Posters.
Ørevik, Sigrid Johanna Håheim. 2022, Routledge. UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Theoretical perspectives on choice in multimodal text production and consequences for EAL task design.
Skulstad, Aud Solbjørg. 2022, Routledge. UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Introducing critical literacy and multimodal perspectives into film pedagogies for the EAL classroom.
Bakken, Anja Synnøve. 2022, Routledge. NORD
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
7
|
Neste
|
Siste »