Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2010977
Sist endret:
8. juli 2022, 12:54
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Mapping the quality of teacher–pupil interactions in lessons with and without the use of tablets during a typical school day in first grade
Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
og
Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Tidsskrift
Tidsskrift
Cambridge Journal of Education
ISSN 0305-764X
e-ISSN 1469-3577
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/0305764X.2022.2031885
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85126033457
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Mapping the quality of teacher–pupil interactions in lessons with and without the use of tablets during a typical school day in first grade
Bidragsytere
Bidragsytere
Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Forfatter
ved Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa ved Høgskulen i Volda
Siv Therese Måseidvåg Gamlem
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Høgskulen i Volda
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
DigiHand - The emergence of handwriting skills in the digital classrooms
Wenke Mork Rogne + 14 deltakere
Høgskulen i Volda
60 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1