Cristin-resultat-ID: 2010977
Sist endret: 8. juli 2022, 12:54
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Mapping the quality of teacher–pupil interactions in lessons with and without the use of tablets during a typical school day in first grade

Bidragsytere:
  • Liv Kristin Bjørlykke Øvereng og
  • Siv Therese Måseidvåg Gamlem

Tidsskrift

Cambridge Journal of Education
ISSN 0305-764X
e-ISSN 1469-3577
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85126033457

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Mapping the quality of teacher–pupil interactions in lessons with and without the use of tablets during a typical school day in first grade

Bidragsytere

Liv Kristin Bjørlykke Øvereng

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa ved Høgskulen i Volda

Siv Therese Måseidvåg Gamlem

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Høgskulen i Volda
1 - 2 av 2