Cristin-resultat-ID: 2027847
Sist endret: 21. juni 2022, 09:22
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Hvordan kan skriveopplæringen gi rom for et mangfold av skrivere? En analyse av skriveundervisning på 1. og 2. trinn.

Bidragsytere:
  • Anne Håland
  • Kjersti Lundetræ og
  • Oddny Judith Solheim

Bok

Skriveutvikling og skrivevansker
ISBN:
  • 9788202694319

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 209 - 231
ISBN:
  • 9788202694319

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hvordan kan skriveopplæringen gi rom for et mangfold av skrivere? En analyse av skriveundervisning på 1. og 2. trinn.

Bidragsytere

Anne Håland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger

Kjersti Lundetræ

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger

Oddny Judith Solheim

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Skriveutvikling og skrivevansker.

Næss, Kari-Anne Bottegård; Hofslundsengen, Hilde Christine. 2022, Cappelen Damm Akademisk. UIO, HVLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1