Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2027847
Sist endret:
21. juni 2022, 09:22
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Hvordan kan skriveopplæringen gi rom for et mangfold av skrivere? En analyse av skriveundervisning på 1. og 2. trinn.
Anne Håland
Kjersti Lundetræ
og
Oddny Judith Solheim
Bok
Bok
Skriveutvikling og skrivevansker
ISBN:
9788202694319
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 209 - 231
ISBN:
9788202694319
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788202694319
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Hvordan kan skriveopplæringen gi rom for et mangfold av skrivere? En analyse av skriveundervisning på 1. og 2. trinn.
Bidragsytere
Bidragsytere
Anne Håland
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
Kjersti Lundetræ
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
Oddny Judith Solheim
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Two Teachers in the Class: Increasing the Opportunities to Differentiate Literacy Instruction
Oddny Judith Solheim + 15 deltakere
Universitetet i Stavanger
168 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Skriveutvikling og skrivevansker.
Næss, Kari-Anne Bottegård; Hofslundsengen, Hilde Christine. 2022, Cappelen Damm Akademisk. UIO, HVL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1