Cristin-resultat-ID: 2031621
Sist endret: 18. januar 2023, 13:43
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Programmering i matematikkfaget - teknologiske utfordringar i fagfornyinga

Bidragsytere:
  • Øistein Gjøvik

Bok

Digital teknologi for læring og undervisning i skolen
ISBN:
  • 9788215053974

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 167 - 191
ISBN:
  • 9788215053974

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Programmering i matematikkfaget - teknologiske utfordringar i fagfornyinga

Bidragsytere

Øistein Gjøvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Digital teknologi for læring og undervisning i skolen.

Letnes, Mari-Ann; Røkenes, Fredrik Mørk. 2022, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1