Cristin-resultat-ID: 2032454
Sist endret: 21. juni 2022, 12:05
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

Digital teknologi for læring og undervisning i skolen

Bidragsytere:
  • Mari-Ann Letnes og
  • Fredrik Mørk Røkenes

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 336
ISBN: 9788215053974

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Digital teknologi for læring og undervisning i skolen

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Mari-Ann Letnes

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Fredrik Mørk Røkenes

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Programmering i matematikkfaget - teknologiske utfordringar i fagfornyinga.

Gjøvik, Øistein. 2022, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Digitale modelleringsprosesser i matematikk.

Torkildsen, Hermund André; Østerlie, Per Gunnar; Gjøvik, Øistein. 2022, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Digitale ferdigheter i skolens grunnlagsdokumenter.

Klausen, Siri Wieberg. 2022, Universitetsforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Omvendt undervisning i kroppsøving - Nye muligheter i LK20.

Østerlie, Ove. 2022, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Mediene som støpeformer i skole og hverdagsliv: Om medialisering og refleksiv mediekompetanse.

Schofield, Daniel. 2022, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 14 | Neste | Siste »