Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2032454
Sist endret:
21. juni 2022, 12:05
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022
Digital teknologi for læring og undervisning i skolen
Mari-Ann Letnes
og
Fredrik Mørk Røkenes
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 336
ISBN: 9788215053974
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788215053974
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Digital teknologi for læring og undervisning i skolen
Bidragsytere
Bidragsytere
Mari-Ann Letnes
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Fredrik Mørk Røkenes
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Programmering i matematikkfaget - teknologiske utfordringar i fagfornyinga.
Gjøvik, Øistein. 2022, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Digitale modelleringsprosesser i matematikk.
Torkildsen, Hermund André; Østerlie, Per Gunnar; Gjøvik, Øistein. 2022, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Digitale ferdigheter i skolens grunnlagsdokumenter.
Klausen, Siri Wieberg. 2022, Universitetsforlaget. HINN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Omvendt undervisning i kroppsøving - Nye muligheter i LK20.
Østerlie, Ove. 2022, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Mediene som støpeformer i skole og hverdagsliv: Om medialisering og refleksiv mediekompetanse.
Schofield, Daniel. 2022, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
14
|
Neste
|
Siste »