Cristin-resultat-ID: 2038747
Sist endret: 23. januar 2023, 12:54
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Multilingual Approaches to Additional Language Teaching: Bridging Theory and Practice

Bidragsytere:
  • Anna Krulatz
  • Georgios Neokleous og
  • Anne Dahl

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 15 - 29
ISBN:
  • 9781788926409

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Lingvistikk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Multilingual Approaches to Additional Language Teaching: Bridging Theory and Practice

Bidragsytere

Anna M Krulatz

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Krulatz
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Georgios Neokleous

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Anne Dahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk og litteratur ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications.

Krulatz, Anna; Neokleous, Georgios; Dahl, Anne. 2022, Multilingual Matters. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1