Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2038747
Sist endret:
23. januar 2023, 12:54
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Multilingual Approaches to Additional Language Teaching: Bridging Theory and Practice
Anna Krulatz
Georgios Neokleous
og
Anne Dahl
Bok
Bok
Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications
ISBN:
9781788926409
Utgiver
Multilingual Matters
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 15 - 29
ISBN:
9781788926409
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781788926409
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Lingvistikk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Multilingual Approaches to Additional Language Teaching: Bridging Theory and Practice
Bidragsytere
Bidragsytere
Anna M Krulatz
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Krulatz
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Georgios Neokleous
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Anne Dahl
Forfatter
ved Institutt for språk og litteratur ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Acquisition of English in the multilingual classroom
Eivind Nessa Torgersen + 4 deltakere
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
80 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications.
Krulatz, Anna; Neokleous, Georgios; Dahl, Anne. 2022, Multilingual Matters. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1