Cristin-resultat-ID: 2040252
Sist endret: 1. august 2022, 10:01
Resultat
Rapport
2022

Kritisk tenkning i barneskolen – teori og praksis

Bidragsytere:
  • Kirsti Marie Jegstad
  • Emilia Andersson-Bakken og
  • Tuva Bjørkvold

Utgiver/serie

Utgiver

OsloMet Skriftserie

Serie

OsloMet Skriftserie
ISSN 2535-6984
e-ISSN 2535-6992

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2022
Hefte: 5
Antall sider: 100
ISBN: 978-82-8364-404-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kritisk tenkning i barneskolen – teori og praksis

Bidragsytere

Kirsti Marie Jegstad

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Aktiv cristin-person

Emilia Andersson-Bakken

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Tuva Bjørkvold

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Problemstillinger om bærekraft som inngang til kritisk tenkning.

Jegstad, Kirsti Marie; Jensen, Inger Kristine; Aksland, Charlotte. 2022, OSLOMETFaglig kapittel

Kritisk tenkning i ulike fag.

Jøsok, Evy; Jegstad, Kirsti Marie; Aksland, Charlotte; Reffhaug, Marthe Berg Andresen. 2022, OSLOMETFaglig kapittel

Klasseromsdialog som fremmer kritisk tenking.

Andersson-Bakken, Emilia; Heggernes, Sissil Lea. 2022, OSLOMETFaglig kapittel

Kritisk tenkning i læreplanen.

Reffhaug, Marthe Berg Andresen; Jegstad, Kirsti Marie; Andersson-Bakken, Emilia. 2022, OSLOMETFaglig kapittel

Før det hele begynner.

Tørnby, Hilde. 2022, OSLOMETFaglig kapittel
1 - 5 av 11 | Neste | Siste »