Cristin-resultat-ID: 2041090
Sist endret: 24. oktober 2022, 09:15
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Teaching practices promoting meta-level learning in work on exploration-requiring proving tasks

Bidragsytere:
  • Anita Valenta og
  • Ole Enge

Tidsskrift

Journal of Mathematical Behavior
ISSN 0732-3123
e-ISSN 1873-8028
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 67
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85135403546

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teaching practices promoting meta-level learning in work on exploration-requiring proving tasks

Bidragsytere

Anita Valenta

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ole Enge

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2