Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2041090
Sist endret:
24. oktober 2022, 09:15
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Teaching practices promoting meta-level learning in work on exploration-requiring proving tasks
Anita Valenta
og
Ole Enge
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Mathematical Behavior
ISSN 0732-3123
e-ISSN 1873-8028
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 67
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.jmathb.2022.100997
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3041722
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85135403546
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teaching practices promoting meta-level learning in work on exploration-requiring proving tasks
Bidragsytere
Bidragsytere
Anita Valenta
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ole Enge
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
ProPrimEd: Resonnering og bevis på barnetrinnet
Anita Valenta + 8 deltakere
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
16 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1