Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2045555
Sist endret:
31. januar 2023, 14:42
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Perspectives and challenges on programming as a tool to learn mathematics
Martyna Katarzyna Fojcik
Bok
Bok
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)
ISBN:
979-1-22-102537-8
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 1 - 9
ISBN:
979-1-22-102537-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 979-1-22-102537-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Perspectives and challenges on programming as a tool to learn mathematics
Bidragsytere
Bidragsytere
Martyna Katarzyna Fojcik
Forfatter
ved Institutt for realfag ved Høgskulen i Volda
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12).
Hodgen, Jeremy; Geraniou, Eirini; Bolondi, Giorgio; Feretti, Federica; Ferretti, Federica. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. LUDB, UNIFE, UCL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1