Cristin-resultat-ID: 2045555
Sist endret: 31. januar 2023, 14:42
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Perspectives and challenges on programming as a tool to learn mathematics

Bidragsytere:
  • Martyna Katarzyna Fojcik

Bok

Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)
ISBN:
  • 979-1-22-102537-8

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 1 - 9
ISBN:
  • 979-1-22-102537-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Perspectives and challenges on programming as a tool to learn mathematics

Bidragsytere

Martyna Katarzyna Fojcik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for realfag ved Høgskulen i Volda
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12).

Hodgen, Jeremy; Geraniou, Eirini; Bolondi, Giorgio; Feretti, Federica; Ferretti, Federica. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. LUDB, UNIFE, UCLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1