Cristin-resultat-ID: 2106404
Sist endret: 17. januar 2023, 13:48
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)

Bidragsytere:
  • Jeremy Hodgen
  • Eirini Geraniou
  • Giorgio Bolondi
  • Federica Feretti og
  • Federica Ferretti

Utgiver/serie

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 5000
ISBN: 979-1-22-102537-8

Klassifisering

Emneord

Matematikkdidaktikk

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)

Bidragsytere

Jeremy Hodgen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved University College London

Eirini Geraniou

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved University College London

Giorgio Bolondi

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Libera Università di Bolzano

Federica Feretti

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Libera Università di Bolzano

Federica Ferretti

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Università degli Studi di Ferrara
1 - 5 av 5

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Concepts introduced in Norwegian textbooks before, during and after the New Math period .

Opsal, Hilde; Smestad, Bjørn. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. HVOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Perspectives and challenges on programming as a tool to learn mathematics.

Fojcik, Martyna Katarzyna. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. HVO, UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Students Undertaking an Elective Programming Course: Their Views on the Connection Between Programming and Mathematics.

Refvik, Kim André Stavenæs; Bjerke, Annette Hessen; Misfeldt, Morten. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. HVO, OSLOMET, ITUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Developing a disruptive pedagogy theoretical lens for studying the practices of mathematics teacher educators.

Bjerke, Annette Hessen; Nolan, Kathleen Theresa. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Appropriation: The role of progressing and focusing actions.

Gray, James; Solem, Ida Heiberg; Bjerke, Annette Hessen. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 73 | Neste | Siste »