Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2106404
Sist endret:
17. januar 2023, 13:48
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)
Jeremy Hodgen
Eirini Geraniou
Giorgio Bolondi
Federica Feretti
og
Federica Ferretti
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 5000
ISBN: 979-1-22-102537-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 979-1-22-102537-8
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Matematikkdidaktikk
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)
Bidragsytere
Bidragsytere
Jeremy Hodgen
Redaktør
ved University College London
Eirini Geraniou
Redaktør
ved University College London
Giorgio Bolondi
Redaktør
ved Libera Università di Bolzano
Federica Feretti
Redaktør
ved Libera Università di Bolzano
Federica Ferretti
Redaktør
ved Università degli Studi di Ferrara
1
-
5
av
5
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Concepts introduced in Norwegian textbooks before, during and after the New Math period .
Opsal, Hilde; Smestad, Bjørn. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. HVO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Perspectives and challenges on programming as a tool to learn mathematics.
Fojcik, Martyna Katarzyna. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. HVO, UIA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Students Undertaking an Elective Programming Course: Their Views on the Connection Between Programming and Mathematics.
Refvik, Kim André Stavenæs; Bjerke, Annette Hessen; Misfeldt, Morten. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. HVO, OSLOMET, ITU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Developing a disruptive pedagogy theoretical lens for studying the practices of mathematics teacher educators.
Bjerke, Annette Hessen; Nolan, Kathleen Theresa. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Appropriation: The role of progressing and focusing actions.
Gray, James; Solem, Ida Heiberg; Bjerke, Annette Hessen. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
73
|
Neste
|
Siste »