Cristin-resultat-ID: 2045655
Sist endret: 24. august 2022, 13:46
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Appropriation: The role of progressing and focusing actions

Bidragsytere:
  • James Gray
  • Ida Heiberg Solem og
  • Annette Hessen Bjerke

Bok

Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)
ISBN:
  • 979-1-22-102537-8

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 1 - 8
ISBN:
  • 979-1-22-102537-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Appropriation: The role of progressing and focusing actions

Bidragsytere

James Gray

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Ida Heiberg Solem

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Aktiv cristin-person

Annette Hessen Bjerke

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12).

Hodgen, Jeremy; Geraniou, Eirini; Bolondi, Giorgio; Feretti, Federica; Ferretti, Federica. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. LUDB, UNIFE, UCLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1