Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2045655
Sist endret:
24. august 2022, 13:46
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Appropriation: The role of progressing and focusing actions
James Gray
Ida Heiberg Solem
og
Annette Hessen Bjerke
Bok
Bok
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)
ISBN:
979-1-22-102537-8
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 1 - 8
ISBN:
979-1-22-102537-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 979-1-22-102537-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Appropriation: The role of progressing and focusing actions
Bidragsytere
Bidragsytere
James Gray
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Ida Heiberg Solem
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Annette Hessen Bjerke
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12).
Hodgen, Jeremy; Geraniou, Eirini; Bolondi, Giorgio; Feretti, Federica; Ferretti, Federica. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. LUDB, UNIFE, UCL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1