Cristin-resultat-ID: 2046421
Sist endret: 27. august 2022, 10:47
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

Innovative Technologies and Learning. ICITL 2022

Bidragsytere:
  • Yueh-Min Huang
  • SC Cheng
  • Joao Barroso og
  • Frode Eika Sandnes

Utgiver/serie

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Volum: 13449
Hefte: 13449
Antall sider: 1000
ISBN: 978-3-031-15273-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Innovative Technologies and Learning. ICITL 2022

Bidragsytere

Yueh-Min Huang

  • Tilknyttet:
    Redaktør

SC Cheng

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Joao Barroso

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Frode Eika Sandnes

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for informasjonsteknologi ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

The Effects of Computational Thinking Strategies in English Writing on Students’ Foreign Language Anxiety.

Murti, Astrid Tiara; Sandnes, Frode Eika; Wu, Ting-Ting. 2022, Springer. OSLOMET, NYUoSaTVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Preface.

Huang, Yueh-Min; Chang, Chi-Cheng; Barroso, Joao; Sandnes, Frode Eika; Cheng, Shu-Chen; Rocha, Tânia; Chien, Yu-Cheng. 2022, Springer. OSLOMETForord

How Does the Shift from Handwriting to Digital Writing Technologies Impact Writing for Learning in School?

Rønningsbakk, Lisbet. 2022, Springer. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 3 av 3