Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2046421
Sist endret:
27. august 2022, 10:47
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022
Innovative Technologies and Learning. ICITL 2022
Yueh-Min Huang
SC Cheng
Joao Barroso
og
Frode Eika Sandnes
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Volum: 13449
Hefte: 13449
Antall sider: 1000
ISBN: 978-3-031-15273-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-031-15273-3
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Innovative Technologies and Learning. ICITL 2022
Bidragsytere
Bidragsytere
Yueh-Min Huang
Redaktør
SC Cheng
Redaktør
Joao Barroso
Redaktør
Frode Eika Sandnes
Redaktør
ved Institutt for informasjonsteknologi ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
4
av
4
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
The Effects of Computational Thinking Strategies in English Writing on Students’ Foreign Language Anxiety.
Murti, Astrid Tiara; Sandnes, Frode Eika; Wu, Ting-Ting. 2022, Springer. OSLOMET, NYUoSaT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Preface.
Huang, Yueh-Min; Chang, Chi-Cheng; Barroso, Joao; Sandnes, Frode Eika; Cheng, Shu-Chen; Rocha, Tânia; Chien, Yu-Cheng. 2022, Springer. OSLOMET
Forord
How Does the Shift from Handwriting to Digital Writing Technologies Impact Writing for Learning in School?
Rønningsbakk, Lisbet. 2022, Springer. UIT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
3
av
3