Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2047547
Sist endret:
28. februar 2023, 10:08
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
How Does the Shift from Handwriting to Digital Writing Technologies Impact Writing for Learning in School?
Lisbet Rønningsbakk
Bok
Bok
Innovative Technologies and Learning. ICITL 2022
ISBN:
978-3-031-15273-3
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 13449
Hefte: 13449
Sider: 231 - 240
ISBN:
978-3-031-15273-3
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-031-15273-3_26
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-031-15273-3
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10037/31139
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
How Does the Shift from Handwriting to Digital Writing Technologies Impact Writing for Learning in School?
Bidragsytere
Bidragsytere
Lisbet Rønningsbakk
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Innovative Technologies and Learning. ICITL 2022.
Huang, Yueh-Min; Cheng, SC; Barroso, Joao; Sandnes, Frode Eika. 2022, Springer. OSLOMET
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1