Cristin-resultat-ID: 2047547
Sist endret: 28. februar 2023, 10:08
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

How Does the Shift from Handwriting to Digital Writing Technologies Impact Writing for Learning in School?

Bidragsytere:
  • Lisbet Rønningsbakk

Bok

Innovative Technologies and Learning. ICITL 2022
ISBN:
  • 978-3-031-15273-3

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 13449
Hefte: 13449
Sider: 231 - 240
ISBN:
  • 978-3-031-15273-3
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How Does the Shift from Handwriting to Digital Writing Technologies Impact Writing for Learning in School?

Bidragsytere

Lisbet Rønningsbakk

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Innovative Technologies and Learning. ICITL 2022.

Huang, Yueh-Min; Cheng, SC; Barroso, Joao; Sandnes, Frode Eika. 2022, Springer. OSLOMETVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1