Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2048203
Sist endret:
17. februar 2023, 09:15
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Sustainable gender equality: Opening the black-box of quality assessment in higher arts education
Lilli Mittner
Rikke Gürgens Gjærum
og
Hilde Synnøve Blix
Bok
Bok
Gender and the Sustainable Development Goals
ISBN:
9781032004525
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 83 - 98
ISBN:
9781032004525
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.4324/9781003174257-8
ORIA
Søk i ORIA med 9781032004525
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10037/29144
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Kulturvitenskap
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Sustainable gender equality: Opening the black-box of quality assessment in higher arts education
Bidragsytere
Bidragsytere
Lilli Mittner
Forfatter
ved Senter for kvinne- og kjønnsforskning ved UiT Norges arktiske universitet
Rikke Gürgens Gjærum
Forfatter
ved Institutt for vernepleie ved UiT Norges arktiske universitet
Hilde Synnøve Johansen Blix
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Hilde Synnøve Blix
Forfatter
ved Musikkonservatoriet ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Arktisk senter for velferds- og funksjonshemmingsforskning (ASVF)
Gunn Elin Fedreheim + 27 deltakere
UiT Norges arktiske universitet
377 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Gender and the Sustainable Development Goals.
Skjerven, Astrid; Fordham, Maureen. 2022, Routledge. OSLOMET, UCL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1