Cristin-resultat-ID: 2048203
Sist endret: 17. februar 2023, 09:15
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Sustainable gender equality: Opening the black-box of quality assessment in higher arts education

Bidragsytere:
  • Lilli Mittner
  • Rikke Gürgens Gjærum og
  • Hilde Synnøve Blix

Bok

Gender and the Sustainable Development Goals
ISBN:
  • 9781032004525

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 83 - 98
ISBN:
  • 9781032004525
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Kulturvitenskap
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Sustainable gender equality: Opening the black-box of quality assessment in higher arts education

Bidragsytere

Lilli Mittner

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for kvinne- og kjønnsforskning ved UiT Norges arktiske universitet

Rikke Gürgens Gjærum

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for vernepleie ved UiT Norges arktiske universitet

Hilde Synnøve Johansen Blix

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Hilde Synnøve Blix
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Musikkonservatoriet ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Gender and the Sustainable Development Goals.

Skjerven, Astrid; Fordham, Maureen. 2022, Routledge. OSLOMET, UCLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1