Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2052470
Sist endret:
16. september 2022, 12:48
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Inquiry-based mathematics teaching in practice: a case of a three-phased didactical model
Kjeld Morten Blomhøj
Per Øystein Haavold
og
Ida Friestad Pedersen
Bok
Bok
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)
ISBN:
979-1-22-102537-8
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
ISBN:
979-1-22-102537-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 979-1-22-102537-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Inquiry-based mathematics teaching in practice: a case of a three-phased didactical model
Bidragsytere
Bidragsytere
Kjeld Morten Blomhøj
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Per Øystein Haavold
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Ida Friestad Pedersen
Forfatter
ved Institutt for matematikk og statistikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12).
Hodgen, Jeremy; Geraniou, Eirini; Bolondi, Giorgio; Feretti, Federica; Ferretti, Federica. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. LUDB, UNIFE, UCL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1