Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2076923
Sist endret:
16. februar 2023, 10:50
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Affordances and constraints of the e-assessment system Numbas: A case study in mathematics teacher education
Said Hadjerrouit
og
Celestine Ifeanyi Nnagbo
Bok
Bok
Proceedings of the 19th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age (CELDA 2022)
ISBN:
978-989-8704-43-6
Utgiver
IADIS Press
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 201 - 208
ISBN:
978-989-8704-43-6
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-989-8704-43-6
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Affordances and constraints of the e-assessment system Numbas: A case study in mathematics teacher education
Bidragsytere
Bidragsytere
Said Hadjerrouit
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
Celestine Ifeanyi Nnagbo
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
MERGA - Mathematics Education Research Group at Agder
Martin Carlsen + 47 deltakere
Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
906 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the 19th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age (CELDA 2022).
Sampson, Demetrios G.; Ifenthaler, Dirk; Isaías, Pedro. 2022, IADIS Press.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1