Cristin-resultat-ID: 2076923
Sist endret: 16. februar 2023, 10:50
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Affordances and constraints of the e-assessment system Numbas: A case study in mathematics teacher education

Bidragsytere:
  • Said Hadjerrouit og
  • Celestine Ifeanyi Nnagbo

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 201 - 208
ISBN:
  • 978-989-8704-43-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Affordances and constraints of the e-assessment system Numbas: A case study in mathematics teacher education

Bidragsytere

Said Hadjerrouit

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder

Celestine Ifeanyi Nnagbo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the 19th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age (CELDA 2022).

Sampson, Demetrios G.; Ifenthaler, Dirk; Isaías, Pedro. 2022, IADIS Press. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1