Cristin-resultat-ID: 2082540
Sist endret: 21. februar 2023, 14:20
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

15th International Conference of Education, Research and Innovation

Bidragsytere:
  • L Gómez Chova
  • A. López Martínez og
  • Joanna Lees

Utgiver/serie

Utgiver

International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
NVI-nivå 1

Serie

ICERI Proceedings
ISSN 2340-1095
e-ISSN 2340-1095
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Hefte: 2022
Antall sider: 8763
ISBN: 978-84-09-45476-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

15th International Conference of Education, Research and Innovation

Bidragsytere

L Gómez Chova

  • Tilknyttet:
    Redaktør

A. López Martínez

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Joanna Lees

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Student Assistant Perspective on Flexible Learning Spaces: Challenges and Success Factors.

Lazareva, Aleksandra; Tømte, Cathrine Edelhard. 2022, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Towards a genuine student centered approach to learning.

Simonsen, Christian Robere; Andersen, Rune. 2022, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 2 av 2