Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2087701
Sist endret:
2. desember 2022, 11:47
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022
Second Language and Heritage Learners in Mixed Classrooms
Patricia Bayona
og
Elena García-Martín
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Multilingual Matters
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 336
ISBN: 9781800415003
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781800415003
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Second Language and Heritage Learners in Mixed Classrooms
Bidragsytere
Bidragsytere
Patricia Bayona
Redaktør
Elena García-Martín
Redaktør
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Implementing the Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE) as a Tool for Instructional Design in Mixed-Language Classrooms.
Krulatz, Anna; Christison, MaryAnn; Park, Koeun. 2022, Multilingual Matters. NTNU, UoU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
1
av
1