Cristin-resultat-ID: 2087701
Sist endret: 2. desember 2022, 11:47
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

Second Language and Heritage Learners in Mixed Classrooms

Bidragsytere:
  • Patricia Bayona og
  • Elena García-Martín

Utgiver/serie

Utgiver

Multilingual Matters
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 336
ISBN: 9781800415003

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Second Language and Heritage Learners in Mixed Classrooms

Bidragsytere

Patricia Bayona

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Elena García-Martín

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Implementing the Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE) as a Tool for Instructional Design in Mixed-Language Classrooms.

Krulatz, Anna; Christison, MaryAnn; Park, Koeun. 2022, Multilingual Matters. NTNU, UoUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 1 av 1