Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2087704
Sist endret:
5. desember 2022, 14:15
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Implementing the Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE) as a Tool for Instructional Design in Mixed-Language Classrooms
Anna Krulatz
MaryAnn Christison
og
Koeun Park
Bok
Bok
Second Language and Heritage Learners in Mixed Classrooms
ISBN:
9781800415003
Utgiver
Multilingual Matters
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
ISBN:
9781800415003
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781800415003
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Implementing the Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE) as a Tool for Instructional Design in Mixed-Language Classrooms
Bidragsytere
Bidragsytere
Anna M Krulatz
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Krulatz
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
MaryAnn Christison
Forfatter
ved University of Utah
Koeun Park
Forfatter
ved University of Utah
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Acquisition of English in the multilingual classroom
Eivind Nessa Torgersen + 4 deltakere
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
80 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Second Language and Heritage Learners in Mixed Classrooms.
Bayona, Patricia; García-Martín, Elena. 2022, Multilingual Matters.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1