Cristin-resultat-ID: 2087704
Sist endret: 5. desember 2022, 14:15
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Implementing the Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE) as a Tool for Instructional Design in Mixed-Language Classrooms

Bidragsytere:
  • Anna Krulatz
  • MaryAnn Christison og
  • Koeun Park

Bok

Second Language and Heritage Learners in Mixed Classrooms
ISBN:
  • 9781800415003

Utgiver

Multilingual Matters
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
ISBN:
  • 9781800415003

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Implementing the Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE) as a Tool for Instructional Design in Mixed-Language Classrooms

Bidragsytere

Anna M Krulatz

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Krulatz
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

MaryAnn Christison

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Utah

Koeun Park

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Utah
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Second Language and Heritage Learners in Mixed Classrooms.

Bayona, Patricia; García-Martín, Elena. 2022, Multilingual Matters. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1