Cristin-resultat-ID: 2094947
Sist endret: 9. mars 2023, 17:30
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Educators’ strategies in value conflicts in religiously diverse kindergartens in Norway

Bidragsytere:
  • Kathrine Moen

Bok

Inquiry as a bridge in teaching and teacher education
ISBN:
  • 9788245041668

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 105 - 122
ISBN:
  • 9788245041668

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Educators’ strategies in value conflicts in religiously diverse kindergartens in Norway

Bidragsytere

Kathrine Moen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Inquiry as a bridge in teaching and teacher education.

Smith, Kari. 2022, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1