Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2094947
Sist endret:
9. mars 2023, 17:30
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Educators’ strategies in value conflicts in religiously diverse kindergartens in Norway
Kathrine Moen
Bok
Bok
Inquiry as a bridge in teaching and teacher education
ISBN:
9788245041668
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 105 - 122
ISBN:
9788245041668
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.55669/oa120405
ORIA
Søk i ORIA med 9788245041668
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Educators’ strategies in value conflicts in religiously diverse kindergartens in Norway
Bidragsytere
Bidragsytere
Kathrine Moen
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Inquiry as a bridge in teaching and teacher education.
Smith, Kari. 2022, Fagbokforlaget. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1