Cristin-resultat-ID: 2163492
Sist endret: 15. februar 2024, 20:40
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Investigating the Measurement Invariance of the Caregiver-Teacher Report Form (C-TRF) Factors in a Norwegian Early Childhood Education and Care Context

Bidragsytere:
  • Kenneth Stensen
  • Stian Lydersen
  • Ingunn Ranøyen
  • Ratib Lekhal
  • May Britt Drugli og
  • Elisabet Solheim Buøen

Tidsskrift

Journal of Psychopathology and Behavioral Assessment
ISSN 0882-2689
e-ISSN 1573-3505
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85165673420

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Investigating the Measurement Invariance of the Caregiver-Teacher Report Form (C-TRF) Factors in a Norwegian Early Childhood Education and Care Context

Bidragsytere

Kenneth Stensen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved RKBU Midt-Norge - Regionalt kunnskapssenter for barn og unge - psykisk helse og barnevern ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Stian Lydersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved RKBU Midt-Norge - Regionalt kunnskapssenter for barn og unge - psykisk helse og barnevern ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ingunn Ranøyen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved RKBU Midt-Norge - Regionalt kunnskapssenter for barn og unge - psykisk helse og barnevern ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ratib Lekhal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kommunikasjon og kultur ved Handelshøyskolen BI
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

May Britt Drugli

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved RKBU Midt-Norge - Regionalt kunnskapssenter for barn og unge - psykisk helse og barnevern ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for praksisrettet utdanningsforskning ved Høgskolen i Innlandet
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »