Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2176083
Sist endret:
29. desember 2023, 12:01
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Do students learn more with an additional teacher in the classroom? Evidence from a field experiment
Venke Furre Haaland
Mari Rege
og
Oddny Judith Solheim
Tidsskrift
Tidsskrift
Economic Journal
ISSN 0013-0133
e-ISSN 1468-0297
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Trykket: 2024
Volum: 134
Hefte: 657
Sider: 418 - 435
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1093/ej/uead074
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Do students learn more with an additional teacher in the classroom? Evidence from a field experiment
Bidragsytere
Bidragsytere
Venke Furre Haaland
Forfatter
ved Avdeling for samfunnsøkonomi og finans ved Universitetet i Stavanger
Mari Rege
Forfatter
ved Avdeling for samfunnsøkonomi og finans ved Universitetet i Stavanger
Oddny Judith Solheim
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Two Teachers in the Class: Increasing the Opportunities to Differentiate Literacy Instruction
Oddny Judith Solheim + 15 deltakere
Universitetet i Stavanger
168 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1