Cristin-resultat-ID: 2176083
Sist endret: 29. desember 2023, 12:01
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Do students learn more with an additional teacher in the classroom? Evidence from a field experiment

Bidragsytere:
  • Venke Furre Haaland
  • Mari Rege og
  • Oddny Judith Solheim

Tidsskrift

Economic Journal
ISSN 0013-0133
e-ISSN 1468-0297
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Trykket: 2024
Volum: 134
Hefte: 657
Sider: 418 - 435

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Do students learn more with an additional teacher in the classroom? Evidence from a field experiment

Bidragsytere

Venke Furre Haaland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for samfunnsøkonomi og finans ved Universitetet i Stavanger

Mari Rege

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for samfunnsøkonomi og finans ved Universitetet i Stavanger

Oddny Judith Solheim

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3