Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2181409
Sist endret:
2. januar 2024, 16:41
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Problem-Based Peer Group Mentoring: A Tool for Faculty Development
Sofie Bastiansen
og
Anne Line Wittek
Bok
Bok
Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education - Developing Collegiality through Organised Supportive Collaboration
ISBN:
9783031374579
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Higher Education Dynamics
ISSN 1571-0378
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Volum: 61
Hefte: 61
Sider: 131 - 154
ISBN:
9783031374579
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-031-37458-6_8
ORIA
Søk i ORIA med 9783031374579
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Problem-Based Peer Group Mentoring: A Tool for Faculty Development
Bidragsytere
Bidragsytere
Sofie Bastiansen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Anne Line Wittek
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education - Developing Collegiality through Organised Supportive Collaboration.
de Lange, Thomas; Wittek, Anne Line. 2023, Springer. USN, UIO
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1