Cristin-resultat-ID: 2185596
Sist endret: 12. februar 2024, 14:51
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023

Competing Policy Ideas in Classroom Practice: The Case of Student Group Work

Bidragsytere:
  • Christine Rendahl Stenersen

Bok

From education policy to education practice Unpacking the nexus
ISBN:
  • 978-3-031-36969-8

Utgiver

Springer Nature
NVI-nivå 1

Serie

Policy Implications of Research in Education
ISSN 2543-0289
e-ISSN 2543-0297
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Hefte: 15
Sider: 247 - 264
ISBN:
  • 978-3-031-36969-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Competing Policy Ideas in Classroom Practice: The Case of Student Group Work

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Christine Rendahl Stenersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

From education policy to education practice Unpacking the nexus.

Prøitz, Tine Sophie; Aasen, Petter; Wermke, Wieland Ulrich. 2023, Springer Nature. USN, SUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1