Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2185596
Sist endret:
12. februar 2024, 14:51
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Competing Policy Ideas in Classroom Practice: The Case of Student Group Work
Christine Rendahl Stenersen
Bok
Bok
From education policy to education practice Unpacking the nexus
ISBN:
978-3-031-36969-8
Utgiver
Springer Nature
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Policy Implications of Research in Education
ISSN 2543-0289
e-ISSN 2543-0297
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Hefte: 15
Sider: 247 - 264
ISBN:
978-3-031-36969-8
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-031-36970-4
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-031-36969-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Competing Policy Ideas in Classroom Practice: The Case of Student Group Work
Bidragsytere
Bidragsytere
Christine Rendahl Stenersen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Forskning på utdanningspolitikk og utdanningspraksis – SEPP
Alessandra Dieudè + 18 deltakere
Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsvitenskap ved Universitetet i Sørøst-Norge
38 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
From education policy to education practice Unpacking the nexus.
Prøitz, Tine Sophie; Aasen, Petter; Wermke, Wieland Ulrich. 2023, Springer Nature. USN, SU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1