Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2188767
Sist endret:
26. oktober 2023, 11:45
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2023
20th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age (CELDA 2023)
D. G. Sampson
D. Ifenthaler
og
P. Isaias
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
IADIS Press
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2023
Antall sider: 448
ISBN: 978-989-8704-52-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-989-8704-52-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
20th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age (CELDA 2023)
Bidragsytere
Bidragsytere
D. G. Sampson
Redaktør
D. Ifenthaler
Redaktør
P. Isaias
Redaktør
1
-
3
av
3
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Mathematical Problem-Solving by Means of Computational Thinking and Programming: A Use-Modify-Create Approach.
Hansen, Nils Kristian; Hadjerrouit, Said. 2023, IADIS Press. UIA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Analyzing Affordances of the E-assessment System Numbas in Mathematics Education from an Activity Theory Perspective.
Hadjerrouit, Said; Nnagbo, Celestine Ifeanyi. 2023, IADIS Press. UIA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
2
av
2