Cristin-resultat-ID: 2188767
Sist endret: 26. oktober 2023, 11:45
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2023

20th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age (CELDA 2023)

Bidragsytere:
  • D. G. Sampson
  • D. Ifenthaler og
  • P. Isaias

Utgiver/serie

Utgiver

IADIS Press
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2023
Antall sider: 448
ISBN: 978-989-8704-52-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

20th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age (CELDA 2023)

Bidragsytere

D. G. Sampson

  • Tilknyttet:
    Redaktør

D. Ifenthaler

  • Tilknyttet:
    Redaktør

P. Isaias

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Mathematical Problem-Solving by Means of Computational Thinking and Programming: A Use-Modify-Create Approach.

Hansen, Nils Kristian; Hadjerrouit, Said. 2023, IADIS Press. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Analyzing Affordances of the E-assessment System Numbas in Mathematics Education from an Activity Theory Perspective.

Hadjerrouit, Said; Nnagbo, Celestine Ifeanyi. 2023, IADIS Press. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 2 av 2