Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2193896
Sist endret:
18. januar 2024, 09:24
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Planverkets blindsone? En analyse av profesjonsfaglig digital kompetanse i emneplanbeskrivelser for barnehagelærerutdanning
Siri Sollied Madsen
Torstein Unstad
Nils Christian Tveiterås
Maria Dardanou
Helge Habbestad
og
Lukas Kosner
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordisk barnehageforskning
ISSN 1890-9167
e-ISSN 1890-9167
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2020
Volum: 20
Hefte: 4
Sider: 103 - 128
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.23865/nbf.v20.531
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10037/31714
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Planverkets blindsone? En analyse av profesjonsfaglig digital kompetanse i emneplanbeskrivelser for barnehagelærerutdanning
Bidragsytere
Bidragsytere
Siri Sollied Madsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Torstein Unstad
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Nils Christian Tveiterås
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Maria Dardanou
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Helge Habbestad
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Forskningsgruppa Teknolog og Læring
Siri Sollied Madsen + 12 deltakere
Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
38 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1