Cristin-resultat-ID: 2193896
Sist endret: 18. januar 2024, 09:24
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Planverkets blindsone? En analyse av profesjonsfaglig digital kompetanse i emneplanbeskrivelser for barnehagelærerutdanning

Bidragsytere:
  • Siri Sollied Madsen
  • Torstein Unstad
  • Nils Christian Tveiterås
  • Maria Dardanou
  • Helge Habbestad og
  • Lukas Kosner

Tidsskrift

Nordisk barnehageforskning
ISSN 1890-9167
e-ISSN 1890-9167
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2020
Volum: 20
Hefte: 4
Sider: 103 - 128
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Planverkets blindsone? En analyse av profesjonsfaglig digital kompetanse i emneplanbeskrivelser for barnehagelærerutdanning

Bidragsytere

Siri Sollied Madsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Torstein Unstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Nils Christian Tveiterås

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Maria Dardanou

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Helge Habbestad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »