Cristin-resultat-ID: 2220518
Sist endret: 19. juni 2024, 09:54
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2024

Teacher Ethics and Teaching Quality in Scandinavian Schools: New Reflections, Future Challenges, and Global Impacts

Bidragsytere:
  • Lars Emmerik Damgaard Knudsen
  • Merete Wiberg
  • Karen Bjerg Petersen og
  • Lisbeth Haastrup

Utgiver/serie

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2024
Antall sider: 235
ISBN: 978-1-032-50930-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teacher Ethics and Teaching Quality in Scandinavian Schools: New Reflections, Future Challenges, and Global Impacts

Bidragsytere

Lars Emmerik Damgaard Knudsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Aarhus Universitet

Merete Wiberg

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Aarhus Universitet

Karen Bjerg Petersen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Aarhus Universitet

Lisbeth Haastrup

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Aarhus Universitet
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

The teacher’s primary responsibility is the uniqueness of every child: the radically learner-sensitive pedagogy of Anna Sethne.

Sundsdal, Einar. 2024, Routledge. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Teachers' ethic of play care.

Øksnes, Maria; Olaussen, Ingvild Olsen; Smeby, Kristine Warhuus; Lyngseth, Else Marie Johansen. 2024, Routledge. DMMH, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Redefining teacher quality in the context of increased accountability in Norway: Professional ethics as practiced.

Shavard, Galina; Afdal, Hilde Wågsås; Mausethagen, Sølvi. 2024, Routledge. HIØ, OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 4 av 4