Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2225432
Sist endret:
16. januar 2024, 14:53
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
Combining a safe psychosocial environment and professionalism - Norwegian teachers' responsibility and accountability in enacting the Education Act
Annette-Pascale Denfeld
Bok
Bok
Teacher Ethics and Teaching Quality in Scandinavian Schools: New Reflections, Future Challenges, and Global Impacts
ISBN:
978-1-032-50930-3
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
ISBN:
978-1-032-50930-3
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.4324/9781003407775-10
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-032-50930-3
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Combining a safe psychosocial environment and professionalism - Norwegian teachers' responsibility and accountability in enacting the Education Act
Bidragsytere
Bidragsytere
Annette-Pascale Denfeld
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Teacher Ethics and Teaching Quality in Scandinavian Schools: New Reflections, Future Challenges, and Global Impacts.
Damgaard Knudsen, Lars Emmerik; Wiberg, Merete; Bjerg Petersen, Karen; Haastrup, Lisbeth. 2024, Routledge. AU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1