Cristin-resultat-ID: 2225432
Sist endret: 16. januar 2024, 14:53
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

Combining a safe psychosocial environment and professionalism - Norwegian teachers' responsibility and accountability in enacting the Education Act

Bidragsytere:
  • Annette-Pascale Denfeld

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
ISBN:
  • 978-1-032-50930-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Combining a safe psychosocial environment and professionalism - Norwegian teachers' responsibility and accountability in enacting the Education Act

Bidragsytere

Annette-Pascale Denfeld

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Teacher Ethics and Teaching Quality in Scandinavian Schools: New Reflections, Future Challenges, and Global Impacts.

Damgaard Knudsen, Lars Emmerik; Wiberg, Merete; Bjerg Petersen, Karen; Haastrup, Lisbeth. 2024, Routledge. AUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1