Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2220982
Sist endret:
17. januar 2024, 15:10
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
«La læreren være lærer!» Lærerarbeid, forskning og kunnskap fra 2008 til 2022
Joakim Caspersen
og
Hanna Holmeide
Bok
Bok
En forskningsbasert skole? Forskningens plass i lærerutdanning og skole
ISBN:
9788215065540
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
ISBN:
9788215065540
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/9788215065540-23-10
ORIA
Søk i ORIA med 9788215065540
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
«La læreren være lærer!» Lærerarbeid, forskning og kunnskap fra 2008 til 2022
Bidragsytere
Bidragsytere
Joakim Caspersen
Forfatter
ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
Forfatter
ved Senter for profesjonsforskning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Hanna Holmeide
Forfatter
ved Senter for profesjonsforskning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
En forskningsbasert skole? Forskningens plass i lærerutdanning og skole.
Mausethagen, Sølvi; Bøyum, Steinar; Caspersen, Joakim; Prøitz, Tine Sophie; Thue, Fredrik. 2023, Universitetsforlaget. USN, OSLOMET, SAMFORSK, UIB
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1