Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2223695
Sist endret:
10. januar 2024, 10:33
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2023
Pedagogiske brytninger i mellomkrigstidens lærerutdanning: sekularisering, vitenskapeliggjøring, akademisering – frigjøring?
Martin Marciuch
Bok
Bok
En forskningsbasert skole? Forskningens plass i lærerutdanning og skole
ISBN:
9788215065540
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2023
Sider: 237 - 271
ISBN:
9788215065540
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/9788215065540-23-12
ORIA
Søk i ORIA med 9788215065540
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Pedagogiske brytninger i mellomkrigstidens lærerutdanning: sekularisering, vitenskapeliggjøring, akademisering – frigjøring?
Bidragsytere
Bidragsytere
Martin Marciuch
Forfatter
ved Senter for profesjonsforskning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Renewed perspectives on research use in education (RE-POSE)
Sølvi Mausethagen + 14 deltakere
OsloMet - storbyuniversitetet
7 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
En forskningsbasert skole? Forskningens plass i lærerutdanning og skole.
Mausethagen, Sølvi; Bøyum, Steinar; Caspersen, Joakim; Prøitz, Tine Sophie; Thue, Fredrik. 2023, Universitetsforlaget. USN, OSLOMET, SAMFORSK, UIB
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1