Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2234170
Sist endret:
24. juni 2024, 13:38
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2024
Enhancing the Value of Teacher Education Research
Vasileios Symeonidis
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Brill Academic Publishers
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Serie
Key Issues in Teacher Education: Policy, Research and Practice
ISSN 2772-5979
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2024
Hefte: 3
Antall sider: 340
ISBN: 978-90-04-68999-2
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-90-04-68999-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Enhancing the Value of Teacher Education Research
Bidragsytere
Bidragsytere
Vasileios Symeonidis
Redaktør
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Evidence-Based, Evidence-Informed or Evidence-Ignored Teacher Education? — The Role of Research in Teacher Education.
Smith, Kari. 2024, Brill Academic Publishers. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
1
av
1