Cristin-resultat-ID: 2234170
Sist endret: 24. juni 2024, 13:38
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2024

Enhancing the Value of Teacher Education Research

Bidragsytere:
  • Vasileios Symeonidis

Utgiver/serie

Utgiver

Brill Academic Publishers
NVI-nivå 2

Serie

Key Issues in Teacher Education: Policy, Research and Practice
ISSN 2772-5979

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2024
Hefte: 3
Antall sider: 340
ISBN: 978-90-04-68999-2

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Enhancing the Value of Teacher Education Research

Bidragsytere

Vasileios Symeonidis

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Evidence-Based, Evidence-Informed or Evidence-Ignored Teacher Education? — The Role of Research in Teacher Education.

Smith, Kari. 2024, Brill Academic Publishers. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 1 av 1