Cristin-resultat-ID: 2234173
Sist endret: 24. juni 2024, 13:47
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

Evidence-Based, Evidence-Informed or Evidence-Ignored Teacher Education? — The Role of Research in Teacher Education

Bidragsytere:
  • Kari Smith

Bok

Enhancing the Value of Teacher Education Research
ISBN:
  • 978-90-04-68999-2

Utgiver

Brill Academic Publishers
NVI-nivå 2

Serie

Key Issues in Teacher Education: Policy, Research and Practice
ISSN 2772-5979

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Hefte: 3
Sider: 23 - 41
ISBN:
  • 978-90-04-68999-2

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Evidence-Based, Evidence-Informed or Evidence-Ignored Teacher Education? — The Role of Research in Teacher Education

Bidragsytere

Kari Smith

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Enhancing the Value of Teacher Education Research.

Symeonidis, Vasileios. 2024, Brill Academic Publishers. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1