Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2234173
Sist endret:
24. juni 2024, 13:47
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
Evidence-Based, Evidence-Informed or Evidence-Ignored Teacher Education? — The Role of Research in Teacher Education
Kari Smith
Bok
Bok
Enhancing the Value of Teacher Education Research
ISBN:
978-90-04-68999-2
Utgiver
Brill Academic Publishers
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Serie
Key Issues in Teacher Education: Policy, Research and Practice
ISSN 2772-5979
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Hefte: 3
Sider: 23 - 41
ISBN:
978-90-04-68999-2
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-90-04-68999-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Evidence-Based, Evidence-Informed or Evidence-Ignored Teacher Education? — The Role of Research in Teacher Education
Bidragsytere
Bidragsytere
Kari Smith
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Enhancing the Value of Teacher Education Research.
Symeonidis, Vasileios. 2024, Brill Academic Publishers.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1