Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2244565
Sist endret:
9. februar 2024, 10:56
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
Delingskultur og underveisvurdering i skapende prosesser
Tor Jarle Wergeland
Tor Jørund Føreland Pedersen
og
Kristine Sevik
Bok
Bok
Lærerrollen i endring. Studentaktive læringsformer og profesjonsfaglig digital kompetanse
ISBN:
9788215064727
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Sider: 98 - 116
ISBN:
9788215064727
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788215064727
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Kunst, design og arkitektur
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Delingskultur og underveisvurdering i skapende prosesser
Bidragsytere
Bidragsytere
Tor Jarle Wergeland
Forfatter
ved Institutt for visuelle og sceniske fag ved Universitetet i Agder
Tor Jørund Føreland Pedersen
Forfatter
ved Institutt for visuelle og sceniske fag ved Universitetet i Agder
Kristine Sevik
Forfatter
ved Institutt for informasjonssystemer ved Universitetet i Agder
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Lærerrollen i endring. Studentaktive læringsformer og profesjonsfaglig digital kompetanse.
Tømte, Cathrine Edelhard; Lien, Anne; Trysnes, Irene; Smith-Gahrsen, Martin. 2024, Universitetsforlaget. UIA, UIB
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1