Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2272346
Sist endret:
31. mai 2024, 06:59
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
Per-form – å forstå og forsterke læring som performativ
Tone Pernille Østern
og
Thomas Dahl
Bok
Bok
Performativ læring - skapende og samskapende utdanning
ISBN:
9788215066011
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Sider: 20 - 31
ISBN:
9788215066011
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788215066011
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Per-form – å forstå og forsterke læring som performativ
Bidragsytere
Bidragsytere
Tone Pernille Østern
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Thomas Dahl
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Performativ læring - skapende og samskapende utdanning.
Østern, Tone Pernille; Dahl, Thomas; Bjørkøy, Ingrid; Hovde, Sunniva Skjøstad; Golovátina-Mora, Polina; Martin, Rosemary Kate. 2024, Universitetsforlaget. UIT, DMMH, NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1