Cristin-resultat-ID: 2272346
Sist endret: 31. mai 2024, 06:59
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

Per-form – å forstå og forsterke læring som performativ

Bidragsytere:
  • Tone Pernille Østern og
  • Thomas Dahl

Bok

Performativ læring - skapende og samskapende utdanning
ISBN:
  • 9788215066011

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Sider: 20 - 31
ISBN:
  • 9788215066011

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Per-form – å forstå og forsterke læring som performativ

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Tone Pernille Østern

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Thomas Dahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Performativ læring - skapende og samskapende utdanning.

Østern, Tone Pernille; Dahl, Thomas; Bjørkøy, Ingrid; Hovde, Sunniva Skjøstad; Golovátina-Mora, Polina; Martin, Rosemary Kate. 2024, Universitetsforlaget. UIT, DMMH, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1